Legnépszerűbb termékek
Nincs találat
Legnépszerűbb termékek
Nincs találat

Reklamációs szabályzat folyamatai

Tisztelt Partnereink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket a reklamáció elfogadásának általános feltételeiről:

  1. A vevő kötelessége a leszállított áru ellenőrzése átvételkor.
  2. Reklamáció érvényesítése

Megalapozott reklamációt a vevő az alábbi módok valamelyikén érvényesítheti:

  • Reklamációs levelet küld cégünk minoseg@halker.hu e-mail címére
  • Postán: Halker Kft 8630 Klapka u. 14 címre küldött ajánlott levélben
  • Reklamációs lapot tölt ki, mely  üzletkötőinknél vagy  sofőrjeinknél megtalálható
  1. Reklamáció elbírálásának alapjául szolgáló adatok és dokumentumok:
  • reklamációt benyújtó neve( cég, személy)
  • Termék megnevezése
  • Minőségmegőrzési idő
  • Termék gyártója
  • Kiszállított mennyiség
  • Reklamált mennyiség
  • Kifogás leírása
  • szállítás napja
  • A kifogásolt termék eredeti csomagolásának megőrzése (termékről ,  termék cimkéjéről , fénykép készüljön)
  • Szállítólevél vagy számla száma és kelte

Amennyiben kifogásolható árut talál átvételkor, azt ne vegye át, azonnal, átvételkor küldje vissza. Ettől eltérő( kiszállítást követő napokon)  napokon automatikusan a gépkocsi vezető nem hozhat vissza árut. Kizárólag bejelentés után, a reklamáció elbírálását követően , kizárólag visszáru engedéllyel  rendelkező árut lehet visszaküldeni.

Kérjük, hogy a kifogásolt terméket ne dobja ki. Elfogadott reklamáció esetén csak a visszaszállított mennyiséget írjuk jóvá.

Visszavásárlás vagy jóváírás akkor történik, ha a kifogásolt tétel visszaérkezik hozzánk és a reklamációt jogosnak ítéltük meg.

Reméljük, reklamációra minél kevesebbszer kerül sor, de ha mégis előfordul, közös érdekünk a korrekt ügyintézés. 

Segítségüket köszönjük!